Brugge
Logistiek planner
De functie
↵
- Je voert kwaliteitscontroles uit op de producten en controleert in de magazijnen bij onvolledigheden, schades en onduidelijkheden om een perfecte service aan onze klanten te garanderen
- Je analyseert de kaaiscan, denkt proactief en oplossingsgericht mee met de planning en zorgt ervoor dat alles binnen de voorziene termijn naar de klant wordt verstuurd
- Je beantwoordt vragen van collega’s uit andere depots met betrekking tot goederen binnen jouw netwerk
- Je volgt de goederenbewegingen van onze klant op en informeert de customer service over de status
- Je richt je op verschillende KPI’s, zoals scanning in/out, 98% on-time delivery (dag en tijd), <0,3% schades binnen het depot, 100% pda-gebruik, ...
- Je ondersteunt de depotmanager bij de aansturing, opvolging en begeleiding van de magazijniers en collega’s op kantoor
- Je draagt bij aan de rendementsanalyse en verbeteracties in samenwerking met de depot manager
- Je gebruikt het TMS (Transport Management System) en het klantenportaal en doet suggesties voor verbeteringen op het gebied van IT of operationele processen
- Je draagt bij aan vervanging op customer service of de dagopvolging van de chauffeurs waar nodig
Het profiel
- Je hebt bij voorkeur een opleiding genoten in de Logistieke Wetenschappen of enkele jaren relevante ervaring in een soortgelijke functie
- Je bent hands-on en voert graag fysieke controles uit in de verschillende magazijnen
- Je hebt een proactieve en klantgerichte werkhouding, zowel voor externe als interne klanten
- Je beschikt over uitstekende vaardigheden in MS Office
- Je werkt discreet, efficiënt en nauwkeurig, met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid
- Je werkt autonoom, analytisch en resultaatsgericht
- Je blijft permanent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied
- Je hebt oog voor kwaliteit en veiligheid
- Je hebt het potentieel om extra taken naar je toe te trekken
- Je denkt mee in de optimalisatie van de bestaande processen
- Je spreekt zeer goed Nederlands, Frans en Engels
- Bijkomende talenkennis is steeds een meerwaarde
- Je bent bereid de job uit te oefenen van 10-11u -> 19u
Bedrijf
Familiebedrijf met zeer grote expertise binnen de sector.
#Indeedadmin
Aanbod
- Je komt terecht in een dynamisch en groeiend bedrijf met open mindset
- Je wordt onderdeel van een team dat jouw inbreng waardeert en stimuleert
- Je geniet van een competitief salarispakket met extralegale voordelen (maaltijdscheques €8/dag - ecocheques - groespverzekering - woon-werkverkeervergoeding - fietslease ook mogelijk)
- Je hebt de kans om je expertise in te zetten en verder uit te bouwen in een uitdagende werkomgeving.
- Bedrijf met doorgroeimogelijkheden
Locatie
Brugge
Publicatie datum
09.08.2024
Contactpersoon
Delaey
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
- Administratie
- Planner/Dispatcher
Bedrijfssector
- Transport/logistiek/luchtvaart
- BE West-Vlaanderen
- Bachelor
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: