Werving & Selectie
Your Perfect
HR match

 

Werving & Selectie
Your perfect
HR match

 

Brugge

Logistiek verantwoordelijke

De functie

  • Je voert kwaliteitscontroles uit op de producten en controleert in de magazijnen bij onvolledigheden, schades en onduidelijkheden om een perfecte service aan onze klanten te garanderen
  • Je analyseert de kaaiscan, denkt proactief en oplossingsgericht mee met de planning en zorgt ervoor dat alles binnen de voorziene termijn naar de klant wordt verstuurd
  • Je beantwoordt vragen van collega’s uit andere depots met betrekking tot goederen binnen jouw netwerk
  • Je volgt de goederenbewegingen van onze klant op en informeert de customer service over de status
  • Je richt je op verschillende KPI’s, zoals scanning in/out, 98% on-time delivery (dag en tijd), <0,3% schades binnen het depot, 100% pda-gebruik, ...
  • Je ondersteunt de depotmanager bij de aansturing, opvolging en begeleiding van de magazijniers en collega’s op kantoor
  • Je draagt bij aan de rendementsanalyse en verbeteracties in samenwerking met de depot manager
  • Je gebruikt het TMS (Transport Management System) en het klantenportaal en doet suggesties voor verbeteringen op het gebied van IT of operationele processen
  • Je draagt bij aan vervanging op customer service of de dagopvolging van de chauffeurs waar nodig

Het profiel

  • Je hebt bij voorkeur een opleiding genoten in de Logistieke Wetenschappen of enkele jaren relevante ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent hands-on en voert graag fysieke controles uit in de verschillende magazijnen
  • Je hebt een proactieve en klantgerichte werkhouding, zowel voor externe als interne klanten
  • Je beschikt over uitstekende vaardigheden in MS Office
  • Je werkt discreet, efficiënt en nauwkeurig, met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid
  • Je werkt autonoom, analytisch en resultaatsgericht
  • Je blijft permanent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied
  • Je hebt oog voor kwaliteit en veiligheid
  • Je hebt het potentieel om extra taken naar je toe te trekken
  • Je denkt mee in de optimalisatie van de bestaande processen
  • Je spreekt zeer goed Nederlands, Frans en Engels
  • Bijkomende talenkennis is steeds een meerwaarde
  • Je bent bereid de job uit te oefenen van 10-11u -> 19u

Bedrijf

Familiebedrijf met zeer grote expertise binnen de sector.

#Indeedadmin

Aanbod

  • Je komt terecht in een dynamisch en groeiend bedrijf met open mindset
  • Je wordt onderdeel van een team dat jouw inbreng waardeert en stimuleert
  • Je geniet van een competitief salarispakket met extralegale voordelen (maaltijdscheques €8/dag - ecocheques - groespverzekering - woon-werkverkeervergoeding - fietslease ook mogelijk)
  • Je hebt de kans om je expertise in te zetten en verder uit te bouwen in een uitdagende werkomgeving.
  • Bedrijf met doorgroeimogelijkheden

Locatie

Brugge

Publicatie datum

09.08.2024

Contactpersoon

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • Administratie
  • Planner/Dispatcher
Bedrijfssector
  • Transport/logistiek/luchtvaart
  • BE West-Vlaanderen
  • Bachelor

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Je bent blij dat je werk hebt, maar toch knaagt er iets? Misschien zit je niet meer op de juiste plaats en is de houdbaarheidsdatum verstreken.
Verlies niet langer tijd en energie aan een job die niet bij jou past.

Contacteer ons Upload CV

Onze klanten