Roeselare
Administratief medewerker
De functie
- Je ondersteunt op de boekhoudkundige afdeling (debiteurenbeheer, controle facturen, facturatie,...)
- Je bent het aanspreekpunt van de medewerkers (vertrouwenspersoon)
- Je ondersteunt administratief op vlak van verzekeringen, ongevallen, ziekte, verlof, keuringen,...
- Je doet de interne post
- Je doet het personeelsbeheer (i.s.m. extern sociaal secretariaat)
Het profiel
- Je bent administratief sterk en hebt oog voor detail
- Je bent een manusje-van-alles en hebt graag een gevarieerd takenpakket
- Je hebt een goede computerkennis, bent nauwkeurig en werkt graag met cijfers
- Streven naar efficiënte, eenvoudige procedures en werkmethodes geeft jou een kick
- Je houdt van stiptheid, orde en netheid
- Je kan goed functioneren in een team
- Je kan goed overweg met Office (Outlook, Excel, Word, ..)
- Je spreekt vlot Nederlands en kan je behelpen in het Frans en Engels
Bedrijf
Onze klant is een groeiende familiale KMO die fabrikant is van een sterk merk binnen hun segment.
Aanbod
- 4/5 of 3/5 tewerkstelling
- Uitdagende en boeiende job met veel afwisseling in een sterk groeiend bedrijf
- Meewerken aan de verdere administratieve vereenvoudiging
- Deel uitmaken van een fiere ploeg binnen een familiebedrijf met korte communicatielijnen
- Actief zijn in de leuke, boeiende en groeiende sector
- Een aantrekkelijk salarispakket + extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, ecocheques, fietslease)
- Uitgebreide opleiding en training
- Aangename werksfeer met toffe collega’s die steeds bereid zijn je te helpen en bij te staan met raad en daad
Locatie
Roeselare
Publicatie datum
02.12.2024
Contactpersoon
HD Deferme
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
- Administratie
- HR
Bedrijfssector
- Productie
- BE West-Vlaanderen
- Bachelor
- Bachelor after Bachelor
- Master
- Secundair
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: