Roeselare
Customer Service Manager
De functie
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de interne accountmanagers, customer process managers en medewerkers training & support.
- Je coördineert klantimplementaties en optimalisatieprojecten binnen de organisatie.
- Je vertaalt klantfeedback en data in concrete verbetertrajecten en implementeert oplossingen.
- Je stimuleert de ontwikkeling van een kwaliteitscultuur en begeleidt teams in een continue verbetercyclus.
- Je beheert het klachtenbeheersysteem en gebruikt inzichten voor procesoptimalisatie.
- Je ontwikkelt en structureert trainingsprogramma’s voor interne en externe gebruikers.
- Je vertegenwoordigt de klantbelangen bij de ontwikkeling van systemen en processen.
- Je communiceert en implementeert het groepsbeleid binnen diverse business units.
Het profiel
- Je hebt ervaring met teammanagement en bent een natuurlijke leider.
- Je bent sterk in data-analyse en weet complexe zaken eenvoudig te maken.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, Frans is een pluspunt.
- Je denkt strategisch en weet veranderprocessen effectief te begeleiden.
- Je bent resultaatgericht, hebt een ‘can-do’-mentaliteit en werkt graag in multidisciplinaire teams.
- Je hebt kennis van ISO-processen en kwaliteitsstandaarden.
- Je herkent jezelf in kernwaarden als klantgerichtheid, samenwerking en innovatie.
Bedrijf
Onze klant is een dienstverlenend bedrijf uit Roeselare.
Aanbod
- Een uitdagende functie binnen een dynamisch en innovatief bedrijf.
- De kans om leiding te geven aan een multidisciplinair team en impact te maken.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training.
- Een inspirerende werkomgeving waar klantgerichtheid centraal staat.
- Een mooi salarispakket met aantrekkelijke voordelen.
Locatie
Roeselare
Publicatie datum
07.01.2025
Contactpersoon
Nathalie Claerhout
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: