Administratief bediende
De functie
-
Jij beheert de RSZ- en Checkin@work-aangiftes en zorgt dat alles tijdig en correct verloopt. Ook de klantportalen vallen onder jouw verantwoordelijkheid.
-
Je stelt raamcontracten op voor onze onderaannemers en volgt deze nauwgezet op.
-
Maandelijks maak je stocklijsten en lijsten met openstaande orders op. Eventuele afwijkingen signaleer je tijdig en help je mee oplossen.
-
Je actualiseert aankoopprijzen en posten in ons ERP-programma, verwerkt vorderingsstaten en voegt posten & vorderingsstaten samen.
-
Collega’s kunnen altijd rekenen op jouw hulp voor allerhande administratieve taken.
Het profiel
-
Je spreekt vlot Nederlands en je kan je goed uitdrukken in het Frans en Engels, ideaal voor contact met onderaannemers.
-
Excel heb je meer dan onder de knie.
-
Je werkt nauwkeurig, bent probleemoplossend en hebt altijd oog voor detail.
Aanbod
-
Een veelzijdige functie waarin geen enkele dag hetzelfde is.
-
Je werkt in een dynamisch en hecht team binnen een groeiende organisatie.
-
We bieden je ruimte voor persoonlijke ontwikkeling middels opleidingen die te maken hebben met jouw functie.
-
Een aantrekkelijke verloning + voordelen die passen bij jouw ervaring en vaardigheden, 12 ADV-dagen, ecocheques, fietslease, activiteiten, …