Brugge
Customer service officer
De functie
- ↵Je informeert klanten proactief over wijzigingen in hun levermomenten en mogelijke vertragingen.
- Je beantwoordt vragen over leveringen, afhalingen, pod's en special services via telefoon en e-mail.
- Je fungeert als de stem van de klant binnen de organisatie en geeft waardevolle feedback door aan collega’s.
- Je neemt orders aan, verwerkt ze correct en communiceert deze door naar de planning.
- Je werkt aan dagelijkse rapporteringen voor key accounts en zorgt voor een volledige track & trace beleving.
- Je schakelt met interne afdelingen zoals planning, warehouse, internal sales, IT, financiële diensten en de backoffice.
Het profiel
- Je hebt een Graduaat Logistieke Wetenschappen, Business of gelijkwaardige ervaring.
- Je hebt ervaring in een soortgelijke rol (pluspunt).
- Je bent empathisch, gedreven en klantgericht.
- Je werkt probleemoplossend en efficiënt.
- Je hebt een hands-on mentaliteit en een no-nonsense aanpak.
Bedrijf
Familiebedrijf met zeer grote expertise binnen de sector.
#Indeedadmin
Aanbod
-
Een correct loon (met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, eindejaarspremie, vakantiegeld + woonwerkverkeer fietsvergoeding + ecocheques 250€/jaar + groepsverzekering )
-
Doorgroeimogelijkheden binnen een stabiele en familiale werkomgeving.
-
Een gevarieerde job binnen een ervaren en enthousiast team.
-
Leuke activiteiten zoals teambuildings, attenties bij feestdagen en gezellige bedrijfsuitjes.
Locatie
Brugge
Publicatie datum
03.02.2025
Contactpersoon
Delaey
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
- Administratie
- Planner/Dispatcher
Bedrijfssector
- Transport/logistiek/luchtvaart
- BE West-Vlaanderen
- Bachelor
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: